Když dva dělají totéž, není to vždy totéž

Mám rozbité auto. A protože ho mám ráda, tak jsem pro něj hledala tu nejlepší “nemocnici”. A nedá mi to, abych se o tom maličko nezmínila.

Mám vadný filtr pevných částic, což je oprava za skoro 40 tis. Kč. A protože se mi to úplně platit nechtělo (víte, kolik by za to bylo šatiček, botiček, kabeleček? Jsem taky jenom ženská!:), tak jsem vyrazila do autorizovaného servisu. Protože mám FORD Kuga, jsem skoro na blond, tak se ke mě chovali jako kdybych do nemocnice potřebovala já.

“No, pani, co byste chtěla. To auto už má něco za sebou. Tady nejde nic jiného, než to vyměnit. Asi byste se měla doma domluvit s manželem, aby to zařídil.” Málem jsem omdlela. Tohle je ještě v dnešní době možné? Přijde někomu normální dívat se na mě, jako kdybych neměla svojí občanku? Auto je moje, manžela nemám. Což jsem s radostí pánovi ve Fordu sdělila. A taky jsem mu s úsměvem sdělila, že u nich si jistě nenechám opravit už nic a až budu uvažovat o koupi nového auta, pojedu raději do sousedního Německa.

A tak jsem začala hledat, jak se vyhnout drahé opravě  a Fordu obzvlášť. A možná se budete divit, ale existuje i mnohokrát levnější řešení. Jak jinak, že? A tak jsem zavolala do Kladna, kde se oprava měla konat. Pán na druhé straně se mohl přetrhnout, a přestože jsem ženská, tak vysvětloval a vysvětloval a vysvětloval. Řekl klady i zápory, řekl cenu, byl zdvořilý a nenutil mě, že se mám domluvit s manželem.

A tak jsem s nemocným autem dorazila do Kladna. Wow! Od první chvíle super. Krásný prostor pro zákazníky, káva samozřejmostí, ochotní pánové opraváři také. A nikdo ke mě nepřistupoval jako k blondýně, ale chovali se ke mě jako k Zákazníkovi. A znovu mi vše vysvětlili, dali mi prostor pro dotazy a než jsem stihla vypít kávu, tak už přišel “pan doktor” a auto si odvezl.

Protože jsem tam auto musela nechat, odvezli mě na autobus do Prahy. Oprava dopadla dobře, zaplatila jsem necelých 8 tis. Kč, dostala jsem garanci na dalších 100 tis. km.

Proč to ale celé píšu? Protože si stále více uvědomuji, že když mi moji klienti říkají, jak mají podnikat, když je v jejich oboru taková konkurence? A já stále dokola opakuji, že když dva dělají totéž, není to prostě totéž. Stejný může být náhradní díl, ale služby, které jsou s opravou spojené a chování lidí kolem, to prostě stejné není.

A tak, potřebujete-li nadstandardní přístup k vám i vašemu podnikání, pak jste tu správně.
Přijďte na můj živý seminář do Prahy nebo Brna nebo mi prostě jen napište, co trápí v podnikání vás  a s čím ne a ne pohnout. Můj mail je krizovatkazivota@gmail.com nebo mi zavolejte na tel 778 00 88 82.

Mohly by vás zajímat i tyto články:

Tajemství mého úspěchu

V čem podnikat, když nic neumím

Jak přebrat klienty konkurenci

Chcete dostávat informace s podobnou tématikou? Zanechte nám svůj email.

[share title="Líbí se Vám? Pošlete to dál: " facebook="true" twitter="true" google_plus="true" linkedin="true" pinterest="false" reddit="false" email="false"]

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.