Příběhy mých úspěšných klientů

Jak z malého nápadu udělat velký bysnys? Načerpejte inspiraci.

Jsem šťastná, že se smím účastnit podnikatelských nápadů mých klientů. Když se podívám zpět, mám radost, že existují lidi podobní, jako jsem já. Se silnou vnitřní motivací něco dokázat a světu předvést.
Rozhodla jsem se, že Vám pár z mých klientů představím a ukážu, že i z maličkosti a pouhého nápadu lze udělat velké podnikání.

dita
Paní Dita Kochová je z Brna. Je na mateřské s dvěma malými cácorkami, sotva se stíhá najíst, kolik má práce. Ale ne až tak s dětmi, jako s jejím malým velkým podnikáním. Na začátku stála klasická věta. “Neumím nic zvláštního, to přece umí všichni.”  No, já tedy rozhodně ne. Dita peče skvělé, ale když říkám skvělé, tak myslím SKVĚLÉ dorty. Napadá vás tvar či téma pro dort? Super. Dita vaše představy zhmotní.

Její poslední mánie je TUTU mánie Že neznáte? To je ale chyba! Máte-li holčičku, určitě ji na Vánoce pořiďte nové šatičky či něco jiného na sebe. Tutu mánie je nakažlivá. Malou modelkou je její dcera Sofie a je vidět už teď, že v modelingu hodlá pokračovat.

Více informací o TUTU mánii, kterou nesmíte přehlédnout najdete zde.

Co to znamená pro Vás? Že stačí opravdu zrevidovat to, co umíme a do toho se pustit. S láskou a každý den, znovu a znovu. A když něco prostě děláme, tak výsledky přijdou. Jinak Dita je realitní makléřka na mateřské dovolené. K realitám se už ale tuším nevrátí.

Paní Ditě jsem pomáhala s marketingem prodeje a ejhle!:)

 

Další příklad uvedu pohádkou:
Bylo nebylo – dávno tomu, za Devatero horami za Devatero řekami žil byl princ Rat(h). Bral chudým i bohatým a vše si poctivě ukládal, tu do krabice od bot, tu koupil pro svoji princeznu nový zámek. Přišel na jeho lumpárny jeho vládce, Král Miroslav,  a všechny poklady mu vzal. Plakal princ Rat(h), smutný byl, do všech televizí naříkal. Myslel si, že žije ve své zemi a přitom se ocitnul v zemi Krále Miroslava, kde vládla spravedlnost až na věky. Uvržen byl do vězení a čekal na spravedlivý trest. Přijde trest, nepřijde trest? Byla to pravda, nebyla to pravda? To víte, stalo se to za Devatero horami, Devatero řekami. Kdoví, jak se zlým princem Rat(h)em bude zatočeno.

Konec pohádky.

 

Ano, jeden z mých klientů, Libor Dostál, je majitelem firmy na terasy (www.terasybrno.cz). Ale pak ho napadlo trochu se pobavit a vymyslel kolekci vín s úžasnými etiketami, vše ve vztahu právě ke kauze Rath. Jo! A vína prodává v krabici od bot:)) Když začal s prodejem, největším odběratelem byla jedna advokátní kancelář v Praze, tam posílal rovnou 20 beden vína (asi jako legrácku pro klienty).

Určitě i v jeho eshopu doporučuji se zastavit na ochutnávku.

Liborovi jsem připravovala emailovou pohádkovou kampaň pro jeho klienty. Ohlasy skvělé!

 

marketa

Posledním dnešním příkladem je mladinká Markéta Králová, majitelka firmy na vzdělávání. Jméno stejné se mnou je pouhou shodou, nejsme příbuzné. Markéta umí skvěle německy a francouzsky. Individuálně učila jazyky. Protože se jí ale stále více lidí ptalo na další a další podobně šikovné lektory, Markéta nelenila a dnes má vzdělávací společnost. Dává práci 40 lektorům a dnes už nemá čas sama učit. To všechno by nebylo tak zajímavé, kdyby Markétě nebylo pouhých 24 let.

Byla historicky mojí nejmladší klientkou, která si mě najala. A tahle slečna má “pod čepicí”. Pomohla jsem jí s nastavením cenové politiky, doladily jsme email marketing a webové stránky a dál už jede sama.

 

Na jejích stránkách si můžete stáhnout zdarma ebook Jak se učit cizí jazyky.

Dělá mi opravdu radost, že za mnou zůstávají spokojení a úspěšní klienti a jejich životaschopné projekty. Je super učit se od úspěšných. Přestože jsou někdy hříšně mladí.

Od koho úspěšného se učíte vy?

Mohly by vás zajímat i tyto články:

Jak být také úspěšný

Jak začít podnikat, když nic neumím

Jak psát prodejní emaily

Jak si splnit sny

Chcete dostávat informace s podobnou tématikou? Zanechte nám svůj email.

 

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.